Hihetetlen, hogy megint ilyen gay idő van januárban. Már 4 napja csorog az eső, komolyan félek, hogy egyszer bepisálok éjszaka, álmomban. Apropó álom. Megint furákat álmodtam. Remélem van köztetek álomfejtő, bár szerintem tűrje fel az ingujját akkor.


Az elsőben újra gimis voltam, és matekórán egy szívet kellett rajzolni. Hogy miért szívet, matekórán, azt ne kérdezzétek. Egyébként a matekot utáltam miniódig is a legjobban. Mindenki már rég készen volt, csak én nem, mivel még hozzá se fogtam. Ezért aztán úgy izzadtam álmomban, mint kurva a templomban.

Következő álmomban sétáltam az utcán, és egyszer csak valami felemelt, és huss elkezdtem szállani felfelé. Hogy hová, azt nem tudom. Talán jobb is. Valami azt súgja, hogy nem a Mennyország lett volna a végállomás.

Next one. Egy bazi nagy, fura és ijesztő házban voltam. Egyedül. Mint az ujjam. Rohadt félelmetes volt minden zegzug. Aztán kiderlt, hogy nem vagyok egyedül, van ott még valaki. Én. Szóval két én volt. Vagy voltam mittudomén már. Nagyon félelmetes volt látni saját magamat kivülről. Ja és beintettem a másik énnek. :-) Utána jöttek a dinoszauruszok. Ez egyébként nem az első eset, hogy T-rexekkel álmodok. Hogy miért, gőzöm sincs.
Szóval ilyen marhaságokat álmodok.
Lehet nem közvetlen lefekvés előtt kéne megnézni a Lostot? :-)

Póker.
Egy szóval, hanyagolom. Nem sok sikerélményem volt mostanában, én meg olyan vagyok, mint egy kisgyerek, kell a siker, különben elmegy a kedvem. Illetve játszogatok az OPHU (onlinepokerhu.com) versenyeken. Persze sikertelenül. Jól játszok én, csak valami felsőbb hatalom nem akarja, hogy nyerjek.

Liga viszont jól ment aránylag. Vittem pár potot, átlag körül voltam. Showdownom nem is volt a két óra alatt. Voltak jó lapjaim, amivel vakot vittem, és voltak szar lapjaim, amivel blöffölhettem. Ültem egy asztalon Alonsoval és Selindekkel is. Ők gyakorlatilag a póker nagymesterei, én mint young padavan szívesen megmérkőztem volna velük. De a végén egyikükkel sem játszottam. Igazából senkivel sem játszottam, annyira nem jött semmi lap.

Szóval eléggé lefogytam már amikor is jött középről egy KJ. Beemelek a stackem 1/3-ával, ami vagy 4nagyvak volt. Gondoltam az addigi szikla imagem csak ér valamit. Hát nem, valaki mögöttem ollézik. Ehh mondom, ha eldobom alig marad valami, jön a vak is, hátha szerencsém lesz. Call. Mutat 88. Nah nem olyan rossz ez.
Flop QQA gyereeeeeeeeeee turn T ezzzzzzzzzzzzzzzaz River Q anyááááááááááááád.

Marad kevés. Következő hand, A3s. Push. Ugyanaz a srác call. Megint 88. Nice. Jött egy ász valahogy, duplázok.
pár hand lemegy, a pénzem csak fogy. Earlyben jön az AJ. Push. Közvetlen mögöttem ülő instacall. Of couse AAvolt nála.
27.hely byebye.

Összetettben már csak 11.vagyok, ha jól tudom 10 hely fizet. Kéne egy FT most már valahogy.

A tegnapi eredményekből viszont az következik, hogy a mai DD freerollt és a szülinapi versenyt is ÉN fogom megnyerni. Na jó, elég a szülinapi is.
Hallod Univerzum?! Én fogom megnyerni, én fogom megnyerni, én fogom megnyerni!!!!!

Közben barátnőm, akivel 3 éve együtt vagyok és imádok, is rákattant a pókerre. Először a telefonomon játszott, halomra vert mindenkit már elsőre. Aztán tegnap leszedett valami offline programot, azon is halálra alázott minden kis pixelfigurát. Legközelebb ideengedem a helyemre, hátha nagyobb szerencsével jár.

Közben jelentkezni is kéne már mesterképzésre, közeleg a határidő. Az a jó, hogy ahova mennék, oda max. 20 embert vesznek fel.Nice. Felvételi elbeszélgetés lesz, szóval talán be tudom magam dumálni valahogy :-)

Elvileg tegnaptól lehetne a tárgyakat felvenni erre a félévre. Nos, nekem vagy nem lesz egy tárgyam sem jövőre, vagy szar a Neptun. Valahogy az utóbbire tippelek. Bár az elsővel is meg tudnék barátkozni valahogy.

Ja, új Neptun van amugy. Egy új dologtól mindig azt várja az ember, hogy jobb, mint az elődje. Különben mi értelme lenne erőforrásokat és időt beleölni. Nos, ahogy a Neptun fejlődik, egyre szarabb lesz. Lehet, hogy valahol, régen, még a legendák és sárkányok idején létezett egy olyan Neptun, ami használható is volt?

Szóval ennek az uj Neptunnak a kezdőoldalára egy olyan képet sikerült beilleszteni, hogy nem tudtam eldönteni, hogy sírva röhögjek, vagy röhögve sírjak.

Nem tudom, talán a Szívtipró Gimiből printscreen-ezték ki. olyan tipikus amerikai nyálas propagandafilm. Egymás mellett ül az egyetem lépcsőjén pár fehér, egy japcsi meg egy afro srác, vagy lány, mindeki mosolyog, az élet fasza, egyetemre járni jó.

Nem értem ,hogy miért nem lehetett volna a mi főiskolánkon készült életképet beszúrni. Ott lenne Józsi, aki gondolkodásból akart felmentést kérni, de egy adminisztrációs hiba miatt ide vették fel, Gizi, aki harmadik gyerekét hordja a szíve alatt, mellesleg gyakorló alkoholista, Kukás, az iskola kabalahajléktalanja, Vörös, a ma élő legnagyobb kommunista tanár, meg KÖD (előző blogom permanens főszereplője, a főfőfőfő stréber, ki könnyket hullajt, ha indexébe egy négyes kerül - nevét a KÖztársasági Ösztöndíjáról kapta, amit folyamatosan megkap minden évben.)

Na ez már egy igazi hallgatócsábító kép lenne, özönlenének a diákok, nőne a respekt, dübörögne a gazdaság. Tán még a forint is talpra állna. Bár nekem ez így tökéletes, tekintve hogy minden vagyonom dollárokban leledzik.

 

 

Címkék: álom póker neptun freeroll főiskola

A bejegyzés trackback címe:

https://firestarter18.blog.hu/api/trackback/id/tr100911798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása