Nem tudom, hogy a francos óraállítás, vagy egyéb sarlatánság miatt, de vasárnap óta marha szarul alszom. Csak forgolódok, kicsit szendergek, de a REM fázisig valahogy nem jutok el. Elég kellemetlen tud ez lenni, amikor az embernek 5.45-kor csörög az óra. Így volt ez ma is, de mivel tegnap már voltam iskolában, ezért úgy döntöttem, hogy ma nem megyek. Nem kocsma az, hogy örökké ott legyek. Amugy is csak egy órám lett volna. Mondjuk az pont gyak, de pont leszarom :-) A tanár úgyis bír, tegnap is mondta, hogy úgy szeret engem, mert nagyon spontán és frappánsan tudom lereagálni a dolgokat. Hát mondom ez annak az eredménye, hogy az agyam már csak 30 másodperces egységekben működik a póker miatt. Nem lehet szarozni, bodogon nincs time bank. Meg az életben sem nagyon.
Szóval szereti, hogy bármire képes vagyok válaszolni 5mp-n belül. Sőt, általában nem is akkora marhaság. Vagy legalábbis úgy tűnik. Persze, mert rájöttem, hogy általában a kérdezőnek is kb halvány lila gőze nincs arról, hogy miről van szó. Így aztán meglehetősen kibővül a lehetséges válaszok száma. Persze erre még nem mindenki jött rá, így van aki csak hebeg meg habog amikor kérdezik. Ezt főleg vizsgákon szokok látni. Ők lesznek a beosztottjaim muhaha.

Vasárnap családi ebéd volt nagybátyám menyasszonyának tiszteletére. Mind a ketten tök jó fejek, a nő családja mint kiderült kevésbé. Előzetes hírek arról szóltak, hogy ilyen sznobba hajló familia. Mi kiccsaládunk előbb ért oda, hát vártuk, hogy mi dob az rng. Ebéd lesz itt, vagy tömegverekedés.
Na, megjöttek. Elöl jön a mama, kiskosztüm, puccbavágva, vállfa a kabátban, karó a seggben. Na mondom jól kezdődik. Odajön, bemutatkozunk, mondom szorri a névjegykártyám a másik frakkomban maradt. Közben bejött papa is, dettó karó a seggben, jön a diplomatatáskájával, na mondom ez nagyon fontos ember - nek hiszi magát. És baszod oda se jön bemutatkozni. Azanyádat... mindegy, szerintem sokat nem vesztettem. De azon elgondolkoztam, hogy miapicsát hozott ez a diplomatatáskájában egy családi ebédre? Kis hurka-kolbászt, arra az esetre, ha nem lesz jó az ebéd? Vagy kérdőíveket kell kitöltenünk? Esetleg készenlétis a sóhivatalban, és bármelyik percben jöhet egy riasztás? Ezen még sokáig tűnődtem.
Aztán jött még egy koma meg a neje. Mondták, hogy ők kinek a leszármazottai, de egyrészt nem érdekelt, másrészt nem is tudtam felfogni. Na a koma az kb 210 magas, 120 kiló. egyből levágtam, hogy ez csak informatikus lehet, sőt, a komor ábrázatából itélve rng programozó. Ipokernél. A felesége is olyan súlyban lehet, csak ő 150 cm-el.
Na leülünk enni, egyik család az asztal egyik végén, a másik a másikon. Amazok ott jól eldumálgattak négyesben, mi jól elröhöngcséltünk ott 10-esben. Közben csajszikámmal azon nevetgéltünk (pár pohár bor után) hogy vajon azok miről beszélgetnek? Mondom tuti a húr-elméletet vitatják meg, meg a tőzsdei árfolyamingadozásokat. Erre hallom az asztal végéből, hogy "igen, igen, mert a négyzet területképlete" omfg, majdnem kiköptem a bort a szemben ülőre.
Na, aztán amazok elég korán elhúztak, kicsit felszabadultabb lett a légkör. Mondja is a menyasszony, hogy hát az a koma (a diplomatatáskás) nem az apja, hanem az anyjának valami új faszija, és ő is utálja. Így aztán szabad volt az est hátralevő részében róla csámcsogni. Kiderült, hogy az APEH-nál dolgozik, ejj mondom ha korábban szóltok kérek már egy állásfoglalást tőle, mégis adózzak-e a nyert centjaim után. Az is kiderült, hogy ez a faszi állandóan csak a fizikáról meg a kémiáról beszél, néha egy kis komolyzenével színesítve. Szóval ilyen okos(kodó) típus, akiket azért pár keresztkérdéssel jól zavarba lehet hozni. Mondjuk ahhoz én kevés vagyok mint mackósajtban a brummogás, hogy én fizikai keresztkérdéseket tegyek fel. De mondjuk megkérdezem tőle, hogy melyik nehezebb, egy kilo toll, vagy egy kilo vas. Remélem összefutunk még, de akkorra már bevágom az összes fizikai meg kémia miafaszomat neki. Nekem egy APEH ellenőr ne amperkedjen itten.

Címkék: apeh póker óraátállítás fizika ebéd

A bejegyzés trackback címe:

https://firestarter18.blog.hu/api/trackback/id/tr771037005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cas 2009.03.31. 18:34:08

Szia!
Hol találom a jelszót a bajnokság Id146812717 a PokerStars?

septimius20 2009.03.31. 19:34:01

Szia!
Hol találom a jelszót a bajnokság Id146812717 a PokerStars?

cas 2009.03.31. 19:35:13

Firestarter18, amennyire tudom, hogy osztja a jelszót tiszteletére születésnapjára. Lehet, hogy velem van? Köszönöm előre:)
süti beállítások módosítása