És igeeeeeen! Igen! Igen! Igen! Befejeztem, kész van, már csak be kell köttetnem! Elnyerte végső formáját a szakdolgozatom! El sem hiszem. Ha visszagondolok arra, hogy októberben még konkrét elképzelés és téma nélkül pánikszerűen próbáltam összedobni egy témavázlatot, akkor kész csoda, hogy 8 nappal a határidő előtt kész lettem :-) kár, hogy nem számoltam, hogy hány munkaórám volt benne. Szerintem 30-nál nem több. Hogy ez sok, vagy kevés, mindenki döntse el maga.

Írtam itten (asszem, ha nem akkor majd most), hogy volt egy feladat a suliban, hogy beszédet kellett írni egy megnyitóra, és azt mikrofonba, hangosítással előadni egy naaaaagy előadóban. Csoporttársak szavaznak, és a győztes mentesül a vizsga, és a kb. 100 oldalnyi beadandó elkészítése alól. And the winner iiiiiis Fire, from Hungary. Pedig kb. fél óra alatt dobtam össze. De azt mondták jó volt, és vicces. Meg az előadásmód is jópofa volt. Nem tiltakoztam.
Lehet majd akkor a naplómnak is elkészítem a hangoskönyv verzióját. :-)

Megcsináltam a rám szabott államvizsgatételt is, elküldtem a tanárnak, egy szót írt vissza: tökéletes. Remek. Ezzel egy időre letudtam minden francos szöszmötölni és gépelni valót. Végre belevethetem magam az 1984-be, amit végül is sikerült beszereznem potom 900HUF-ért :-) Elkezdtem már, érdekesnek tűnik.
Illetve és nem utolsósorban belevthetem magam a pókerbe. hétvégén lejátszottam pár versenyt, de csak arra voltak jók, hogy totális tiltre kerüljek. Mondjuk én vagyok a hülye, hogy ipokeren játszok.
Kurvaszar ám, amikor 3 órán keresztül hiba nélkül játszol, kontrencálol, meg minden, kúszol mászol a lapsivatagban egy kis árnyékot jelentő A9 vagy egy oázissal felérő TT-t keresve, majd jön egy beduin, lováról lesújt a KT-jével, és rommá zúzza az AK-dat. Persze K high flopon. Azért ez kellemetlen tud lenni.
Vagy amikor 99 gyalázza meg a JJ-det, nyilván ITM előtt 20 centire.

Az is vicces, hogy akárhányszor mentem SS allin, mindig volt mögöttem jobb lap. De akkor is bazz, ha AQ-val vagy AJ-vel mentem. Jó, egyszer 66-al 66x flopot kaptam AA-ellen preallinben, de 10 percel később korrigált az RNG, mert kiestem. 66-al AA ellen.

Szóval enyhe kifejezés, hogy javítani kéne a versenyjátékomon. Gondolkoztam is, hogy nevezek kiski faktorversenyére, de aztán rájöttem, hogy 100 versenyt én egy év alatt se játszok le.

Válság van, úgyhogy kezdem én is kiárusítani a dolgaimat. Nem, nem az ánuszomat, ne essen félreértés. Ma eladtam pl. a 2 éve a szekrényemben rohadó régi vinyómat. 160GB-os, abból kb 60GB szektorhibás. De valaki megvette. Lehet papírnehezéknek, vagy a billegő kredenc alá. most gondolkodom, hogy mit lehetne még.
Van egy Sklansky könyvem, de azt még nem olvastam el. Pedig meg van 3 éve. Az első 10 olda után rájöttem, hogy amit ott leír, azt egy hónap NL10-el meg lehet tapasztalni. A saját élmény meg mindig mélyebb.
Van akkor még nekem egy régi gépem. P4-es a lelkem, gigaherzt körüli procival, 256RAM-al és 16MB-os integrált videókártyával. Ja, meg egy képcsőhibás CRT monitorral. Ócccón eladó. Egér, keyboard grátisz. Windows, Bodog, PS előre telepítve.
Vannak régi posztereim. BSB, TNT, focisok minden menniységben, (van egy fénymásolt-aláírásos Sebők Vilim is) még ha akarok Britney Spearst is találok. Az egy gigaposzter, jó segge van rajta. Már Britney-nek, nem Vilinek.
Van még bélyeggyűjteményem (nem kamu). Úgyhogy ha én felhívok egy lányt bélyegalbumot nézegetni, akkor tényleg bélyegalbumot nézegetünk, nem más malacságot művelünk! Azt lehet utána is... Kb 4 ezer darabos, vannak közte egészen ritka (legalábbis szerintem) darabok, meg olyanok is, amiket levelezőlapról áztattam le. Mondjuk ezt az albumot nem adom el, csak hencegek, hogy van.
Esetleg ha befutok, és híres-neves blogolós leszek, akkor majd eladom a régi ruháimat, meg kiskori fényképeimet. Vegyen ön is Fire alsógatyát, eredeti IFA-féknyommal! Van amugy egy kiskori képem, ahol valami traktort tologatok egyik kezemmel, másik előre van nyújtva kissé. és egy hanyag mozdulattal a középső ujjamat kiemeltem a többi közül. "Faszt fényképezel baszod, nem látod, hogy játszok??" ez lenne a címe, ha valaha valahol megjelenne.

Aztán van még eredeti, szemöldökkel dedikált Kiszel Tünde naptáram (egyes oldalak kissé összeragadtak, de megoldható szvsz), dedikált Postás Józsi postássapkám, egy Fekete Pákó által írt történelmi eposz kézirata, GYF titkos hazugságvizsgálatának eredményei,  illetve egy Isten által kiadott, eredeti nyilatkozat, mely szerint a termek nem csalnak.

Lehet licitálni!

A bejegyzés trackback címe:

https://firestarter18.blog.hu/api/trackback/id/tr331052471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tolvajhold (törölt) 2009.04.08. 08:01:32

Fire, nagy vagy, de ez a kiszeltünci szemöldök, ez komolyan megfeküdte a gyomrom... Mond, hogy csak az írói fantázia ábrándos vetülése a valóság bizarr hátterére.

Firestarter18 (törölt) 2009.04.09. 08:40:08

@holdfénytolvaj: ugyankérem, még néhány szemöldökszál bele is van ragadva az aláírásba ;-)
süti beállítások módosítása