Február

 2009.03.03. 14:22

Cash Game: 4000 hand, +$414,58

A három hónapos vesztő széria után igazi felüdülés volt ez a hónap. Gyakorlatilag majdnem teljesen visszanyertem a november-december-január hónapok bukását.
Nem játszottam sokat, mégis sokat nyertem. Elfogadnám, ha minden hónapom így sikerülne. De nem fog persze. Pont ötszörösét értem el a célként kitűzött $5-os órabérnek.

MTT: 20 MTT (FT helyek: nincs) -$67,37

A versenyeket csak szórakozásképpen játszom, ahhoz, hogy komolyabb tanulságokat lehessen levonni a versenyjátékomból, ahhoz napi 4-5 csörtét le kéne nyomni. Ahhoz pedig se időm, se energiám nincsen.

STT: 19db $3-os SNG +$31,80

Szintén, mint az MTT, csak szórakozásból, illetve egy magán versenysorozat kedvéért szoktam játszani. Ennek ellenére sikerült cikra 20 verseny alatt 10 buyint nyerni, ami egyáltalán nem rossz. A bodogon ezeket a turbo sng-et bátran tudom ajánlani akár kezdő játékosoknak is, egy alap játékkal szerintem már plusszaban lehet lenni, annyira gyenge a játékosállomány

Bónuszok: +$42,56

Összes bevétel: $+421,57
Bankroll: $1250

 

Már márciusra is van két cg sessiönöm, bár sajnos egyik sem volt olyan sikeres, mint szerettem volna. Az elmúlt hetek hot runja bizony nem kicsit csapta meg az ego-mat, ami most visszaütött. Alázat nélkül nem lehet játszani!
Mostanában amugy veygesen játszok full ringet és short handedet, mikor melyiken vannak jó asztalok. Nagyjából kezdek is ráérezni az SH játék ízére, de azért még mindig az FR élvez előnyt.

1. sessiön: vasárnap délután fogtam neki, de 35 perc alatt rájöttem, hogy nem vagyok abban az idegállapotban, hogy játszak. Szétszórt voltam, türelmetlen, igazából kedvem sem volt játszani. 280 handet nyomtam le, és -52 dollárral zártam. Nem lehettem mérges csak magamra, elkerülhető partikban buktam sokat.

2. sessiön: ma délelőtt, a szokásosnál kicsit később ültem le játszani. Általában ha játszok délelőtt, akkor azt már fél9-9 körül elkezdem, mert ilyenkor nagyon sok amerikai fent van még, akik aztán tudnak potátlagokat produkálni. Egy-egy ilyen asztalon minden parti aranyat tud érni. Ilyenkor gyakorlatilag miden hand beülőért megy.
Szóval kicsit késve ültem be, és ez látszott is a nyomott potátlagokon. A vasárnapi bukás jó pofon volt, sokkal óvatosabban és megfontoltabban játszottam.
KB 400 hand ment le, ezalatt lett 7 dollár mínuszom. Voltam 50 mínuszban is, szóval ez nem is olyan rossz. Az első fél órában kifizettem egy magasabb flösst, illetve volt egy kombódrawom párral, amire betoltam turnön, az ellenfél megadta A-highal, és riverre leesett neki az ász, persze nem abból a színből, amiből kellett volna
Innen kapaszkodtam aztán vissza pár kisebb, és egy nagyobb pottal. A nagy pot AA-val volt, nem is emlékszem, hogy mikor nyertem teljes beülőt vele.
SH asztalon volt, ült ott egy gyerek négy beülővel, már akkor felfigyeltem rá, hogy sokszor gyenge kezeket is nagyon agressziven játszik meg, és borzalams megadásai vannak.
Szóval jött az AA buttonon, volt kb $35-om, előttem egy figura emel $0.85-ig, a négy beülős ráemel $6-ig. Nem is kívánhatna jobbat az ember. Reraise $15-ig, sejtettem, hogy nem fogja eldobni, bármije is legyen. főleg, hogy volt egy khhhm szóváltásunk a csetben előtte. :-)
Megadta, és a flop rainbow lett, egy kis ásszal. Belehívott valami nevetséges 2BB-t, én csak call. Turnre fullosodtam, ő csek, én csek. Itt már tudtam, hogy csak akkor fogok pénz kivenni belőle, ha blöfföl, vagy azt hiszi, hogy én blöffölök. Riveren is nagy sokára csekkelt, én pdig hagytam, hogy az időm háromnegyede lejárjon, majd rátoltam a maradék pénzem, ami kevesebb volt, mint a pot. Instacallolt, és mutatott egy TT-t. E öröm e bódottá. Nem volt egy tökéletes lejátszás, de a célnak (márhogy felduplázzon) megfelelt. A flop callom után biztosra vette szerintem, hogy nincs ászom, és a végén tényleg blöffnek hitte az allint. 

Nagyon szívesen betenném a HH-t is, de nem tudtam beüzemelni a bodog handgrabbert. Igazából nem is tudtam letölteni, ugyanis elfelejtettem a reggelt jelszavamat (amit egyszer már megváltoztattam, mert elfelejtettem lol) és nem hajlandóak újat küldeni. Szóval veszekednem kell a supporttal kicsit.
 

Címkék: póker blöff február bodog sessiön

A bejegyzés trackback címe:

https://firestarter18.blog.hu/api/trackback/id/tr88977523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása