Írország meg parizereszsömle

 2009.03.19. 08:51

Eldőlni látszik a dolog, Fire nyáron Írországban tölt egy hónapot. Manók, bárányok, és viszki töménytelen mennyiségben. Remélem ott a szállodában van valami live póker lehetőség, jól lehúzom a rőtszakállúakat :-)
Jún. 4-én diplomaosztó, 5.-én józanodás, 6.-án fly away.

Így be kell indítani a Nagy Spórolás nevezetű hadműveletet. Mindenféle pénzszórás felfüggesztve, ellenben minél több pókeres tevékenység maximalizálva. A repjegy kb. $300 retúrba, meg kéne egy kis költőpénz. Lássukcsak... Egy $1000 dollárt jó lenne addig összespórolni. Most 2K a bankroll, szerintem nem lehetetlen feladat. Amúgy is úgy tervezem, hogy ha bodogon elérem a 2K dollárt (most 1700 körül vagyok) akkor irány NL50. Remélem nem pont akkor fog jönni egy jókis szopószéria, mint ahogyan nálam lenni szokott.
Bankrollmanagement rulez.
Aki kétszer már a tönkremenetel szélén állt, az kicsit átfogalmazza az előbbi szóösszetételt. Felmehetnék már egy szinttel feljebb, de nem akarok úgy járni, mint anno kétszer. Mind a kétszer 1K dollárral már istennekcsászársámánnak éreztem magam, aztán egy hét alatt buktam 800-at. Most nem akarok ebbe a hibába esni. Szépen, lassan, mint a csillag megy az égen...
Nézegetem a PT-t is, az is azt mondja, hogy kurva jó játékos vagyok. Vagy úgy állítottam be, hogy ezt mutassa. SHNL25-ön 4K hand után 35BB/100-al hasítok. Jó persze fog ez lejjebb menni. Mondjuk 30-ig megengedem neki :-)
Azért jó az SH, mert mindenki ugye hallotta, hogy ott ilyen meg olyan agresszívnak kell lenni. Hát ezek azok. Tolják neki mint cigány a zsigulit. Tegnap is kaptam egy preflop 4bet allintot 42-től. A gyerek pechjére nálam AA volt. És még nyertem is. De jól csinálta, majdnem dobtam lol.

Hétfőn nekiindultam, hogy én most nadrágot veszek. Helyette vettem három pólót. Unreal, hogy minden üzletben csak buziknak meg emoknak árulnak cuccokat, normális embereknek nem. Amit meg véletlen még tán fel is vennél, az 20+K forint.
Mert a fekete férfipóló rózsaszín halálfejekkel olyan kibaszott divatos, hogy csak azt lehet kapni mindenhol. Meg, óbazz mit láttam.... bőrdzseki, belevarrva egy kapucnis melegítő kapucnija. OMGWTF. Hátezmi? 2in1? Volt már ilyen kapucnis borzadály zakóval is, annál azért nagyobbat röhögtem, mint ennél. Láttam is a suliban egy kis buzni ilyen zakót. Mondtam is havernak, hogy álljuk körbe, és hangosan röhögjük ki. De OMG ki talál ki ilyeneket. És ki vesz??

 Sulibüfét is elérte a gazdasági válság, eddig sem szobahőmérsékletű áraikat most tovább emelték. Így lett a parizeres zsemle 170 forint. Ami egy dolog, de még csalnak is vele a genyók. Ugye meész oda, nézed a kajákat, és akkor rádmosolyog a parizeres zsemle. Gusztusosan kilóg belőle a parizer, hmm. Megveszed. Aztán csak látod, hogy átbasztak, mert csak egy fél szelet parizer van benne, csak a zsemle szélére van tolva, hogy kilógjon. Hát fákkjúbazmeg.

Most grind következik.

Címkék: válság póker dollár írország zsemle bodog

A bejegyzés trackback címe:

https://firestarter18.blog.hu/api/trackback/id/tr701011260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása