Szóval... (nagylevegő)

Ez a most induló blog folytatása egy lassan 3 éve megkezdett naplónak, mely már több, mint 500 bejegyzéssel büszkélkedhetik. Az régi napló sem fog megszűnni, a kettőt párhuzamosan fogom vezetni.

Íme a régi: http://www.onlinepokerhu.com/poker/forum-1691

 

Elöljáróban annyit, hogy teljesen hülye vagyok ehhez a blog.hu-hoz, igyekszem megtanulni a mithogyant, addig is ilyen fapados lesz az oldal. Teljesen kínai itt nekem minden még,  egy épkézláb linket nem tudok beszúrni még, de fejlődőképes vagyok hál' istennek.

Miről is fog szólni a naplovam? A régi olvasóknak (ugye itt vagytok?) talán már nem kell bemutatni. A tartalom és a stílus változatlan, egyedül a helyszín más. Az új olvasóknak (remélem lesznek idővel...) annyit tudok mondani, hogy itt aztán minden szokott lenni. Arra nem vállakozom, hogy az elmúlt három évet összefoglalom, mert nincs értelme. Akit érdekel, az ellátogat a régi blogra, és átnézi.

Dióhéjban:Lesz világcsudázás, kisebb-nagyobb világmegváltó és vagy -forradalmasító tervek, ötletek agymenések, póker természetesen (hogy lehessen rajtam röhögni) foci (csakis Man Utd!) zene, filmek, szóval minden, ami az eszembe jut, és ugy gondolom, hogy érdemes megosztani. Amit nem érdemes, azt is meg fogom. Néha írok verseket, illetve van egy novellasorozatom, majd azt is apránként feltöltöm. Ennyi köbö. Úgyis kihagytam valamit, de nem számít.

Akkor pár szót magamról, mert csak úgy illik. 22 éves átlagos főiskolás vagyok innen a Vadalföldről, ahogyan én hívom, az átlagosnál talán kicsit nagyobb EGO-val és nagyobb közléskényszerrel. Teljesen átlagos dolgokat teszek veszek magam körül, átlagos helyeken fordulok meg, és átlagosan viselkedem. Többnyire :-)

Lassan 3,5 éve pókerezem több-kevesebb sikerrel (szerencsére több azért a siker). Nulla, értsd zéró, fityisz tőkével végtam neki a hosszú útnak, aminek a végén Ferrarik, luxusvillák, világkörüli utak és whisky folyók várnak rám. Azt nem tudom megmondani, hogy az út melyik részén tartom éppen :-)

Életem első ingyenes versenyén 2006 februárjában már pénzt nyertem, kőkemény $2-t, ami akkori árfolyamon is pont ugyanugy szart sem ért, mint most. De! Ebből beneveztem egy $1.1-es versenyre, amit szintén megnyertem, ez már $87-et hozott a konyhára, amiből már egyenes út vezetett a meggazdagodás felé. Vagy legalábbis ezt gondoltam. NL10-en majd NL25-ön pötyögtem lightosan 2006 májusáig.

Ekkor robbant a bomba, egy azóta megszűnt oldalon megnyertem egy 1000 fős freerollt. Ez már emberes pénzt hozott a konyhára, $600 dollárt. Ebből aztán elkezdetm arcoskodni (játszani) olyannyira, hogy novemberre az addig majd $1000 helyett csak $200 figyelt a számlámon. Ez jó nagy pofon volt a jónagy arcomra. Kezdhettem az elejétől mindent.

Így a 2007-et ismét NL10-en kezdtem el, immár a CD Poker-en, amit azóta is teljes szívemből gyűlölök. Nagyon nem ment itt a játék, szoptam mint a kezdő kurva, szerencsére a befizetett $200-t ki tudtam menekíteni.

Akkor találtam rá a Bodog nevű teremre, ahol azóta is űzöm a halakat, amikor épp nem én vagyok az. Ezen kívül rengeteg teremben megfordultam már némelyikben isten voltam máshova csak szopni járam. Ahol jelenleg is van némi pénzem, az a Bodog, Pokerstarts és a Titan. Bodogon cash game (NL25) Pokerstarson, titanon versenyek ($0-$10)

Úgy egyszuszra kábé ennyit rólam, és úgy mindenről. A többi idővel kiderül.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://firestarter18.blog.hu/api/trackback/id/tr11908050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NorbNor77 2009.01.28. 17:18:22

szeretném jelezni, hogy eddig én vagyok az első mindkét hozzászóló és itt jegyezném meg, hogy a szopás szó nem illik bele a második blogpostba:) milyen már?:) és szeretném, ha mindenki megtudná, hogy mennyit támogattalak:) means: kérek egy saját postot:)))

Firestarter18 (törölt) 2009.01.28. 18:54:43

:-)
Látom kedves Nóri, és köszönöm! Legalább egy olvasóm már itt is van :-) A "szopás" szó pedig minden olyan mondatba beleillik, amibe a "póker" szó már benne van :-)
Saját poszt? Mit szeretnél bele? :-D
süti beállítások módosítása