A mai egy érdekes nap volt. 3 órás CG menet alatt kaptam 12 AA-t. Összsen nyertem velük 3dollárt. Fincsi.
Ennek ellenére szép pluszban zártam megint, majdnem 4 maxbuyin, úgy hogy volt pár orbitális baromságom. Pl. nem tudom hogyan sikerült egy KK-t kifizetnem QQ-val Kxx boardon. Wp Fire.

PS viszont megint felbacott agyilag. Nyomom a mosizoli-kupát, hatalmas eerdményekkel (12 verseny után 0 itm). Ez nem is lenne baj, hisezn fish vagyok, nade hogy akárhányszor pusholok, mögöttem van valami monster, azért az durva.
Betolom szerencsétlen 5BB-met kisvakból K9-el, mondom háha viszem a vakot. Persze. mögöttem AT instacall, és hiába van K a flopban, riverre sora lesz.
Következő, ugyanez a szitu csak buttonból KQs-el. Persze kisvaknál AA. Hello.
Következő, JQs-el emelek, kisvak call. Flop A high, dupla draw. Kisvak donkbet, of corse rátolom. Nála AA, én meg nem javulok. Mer mér is.

Aztán hétvégén játszottam Chilin is. Nézem az asztalokat, NL20-on 90% SS, és midnen asztalon 10 fős várólista. Azigen.
Na akkor felnéztem NL50-re, hátha kicsit normálisabb a nép. És az volt. Mondjuk itt se divat nagyon emelgetni, de legalább valami ésszerűséget fel lehet fedezni a játékban. Nyertem is egy keveset, így már 120-am van chilin. Egyszer jól lemákoltam egy KK-t QQ-val alacsony flop után hihi. Egyszer nekem is lehet.

Tegnap megint szőni kellett. Be kellett fejezni a két héttel ezelőtti munkát. Csinálom csinálom, agyszer jön a tanár, hogy mit készítek. Már funkcióját tekintve mi lesz az. Mondom bárcsak tudnám. Aszongya legyen baba. Aha, anyád picsáját lesz baba. Rávágtam, hogy sörösüvegtartó. Amugy tényleg ilyen kis hengeres formája volt. Ok, két óra múlva megint arra jön, aszongya szépen alakul a babám. Ezdebuzi. Teljesen ki akar kasztrálni, nem elég, hogy szőnöm kell, mint egy rossz buzi, még babát is csináljak. Mondom ez továbbra is sörösüvegtartó, hagyjon a babájával békén.
Megint két óra múlva már majdnem kész volt a művem, jelenkezek, hogy valahogy szedjük le a keretről, aztán hadd húzzak haza. Jön, aszongya váááááárjá, hát ez még nincsen kész, kell neki kéz meg láb. Mi van? Hát még elmászik a söröm vazze.
Itt már nem engedtem, mondom ez nem baba lesz, értse már meg. Jó de akkor legalább varjam össze az alját. Jó, ha ettől kielégülsz, összevarrom.
10 perc múlva mondom kész vagyok, mennék a pecsába már. Odajön, hát ez nagyon jó, ott a sarokban van sárga fonál, abból csinálhatsz neki hajat. Heee? Ez csak nem száll le a babatémáról bazz. Jó, mondom majd jövő héten. Azzal eljöttem.
Így most van egy szőttesem, ami semmi másra nem hasonlít, csak egy faszmelegítőre. De komolyan. Ha valaki hideg vidékre megy, csak szóljon, eladom szívesen. Mivel 8 munkaórám benne van, és teljesen egyedi, így kurvadrága lesz, előre szólok. Na meg azért is, mert egy mocskos kapitalista vagyok.

Tegnap megint tanultam valamit a fókuszból. Aszexuális bazzeg. Manapság így nevezik azokat, akikkel senki nem akar dugni. Aszexuális. Fogod?
Bemutattak egy olyan fazont, hogy nem tudtam, hogy sírjak, nevessek, vagy hányjak. Vagy mindhármat egyszerre. Hitlerbajuszos csávó, kisminkelt fejjel, női göncökben mesélt arról, hogy ő nem érez szexuális vágyat senki és semmi iránt, mert rengeteg csalódás érte már. Hátbazz ha így nézel ki, mit vársz? És ezeket mutogatják a tévében. És sajnálni kell őket persze. Nem undorító, nem, aszexuális.
Így végiggondolva akkor életem során elég sok aszexuális emberrel volt már dolgom. Nem úúúúgy na.
Pl. az általános iskolás némettanárom. Róla 4 éven keresztül megvoltam győződve, hogy egy cyborg, akit a jövőből küldtek vissza, hogy minket terrorizáljon. Vagy a másik teória szerint Adolf egyenesági leszármazottja. Nagyon komoly volt az a nő, féltünk tőle mint KK-val az ászos floptól. Olyan néma csönd volt az óráján, hogy nem csak a saját, de a harmadik szomszéd szívdobbanását is lehetett hallani. Na őt speciel soha senki nem dugta meg szerintem.

Vagy ott van szintén általánosból Bajszi. Ő nevével ellentétben lány, mégis olyan arcszőrzete volt szegénynek, hogy mi kis pubertás pöcsök elszégyelhettük magunkat mellette. Ehhez jött a kiszeltündés szemöldök, így nem csoda, ha nem ő volt az osztály álma. Emellett wp is volt a csaj. Egyszer elhagyta a kulcsát, gondolta bemászik a kapun. Ez olyan jól sikerült neki, hogy szilánkosra törte a bokáját a művelet közben. Nem is láttuk egy évig.

Szintén osztálytársam volt Zsoltika. Zsoltikáról annyit kell tudni, hogy permanensen olyan masszív húgyszagot árasztott magából, hogy nem lehetett megmaradni mellette. Nem volt agyilag se százas, ezt bizonyítja, hogy egyszer órán a padba pisált. És ez most nem egy népmesei elem a blogomba, ez tényleg így történt. Ő meg a lányok álma volt gondolom.

Ha már osztálytársak, nem hagyhatom ki Golyót. Golyó nyolcadikban került hozzánk, akkor lehetett vagy 16-17 éves. Egyszer láttuk egész év során, első nap, amikor bejött a könyveiért. Azóta is éget a kíváncsiság, hogy meglett-e neki a nyócátalános.

Szintén legendás alak volt Gergő. Gergő már hetedikes korában (15 évesen)  kőnáci volt, míg másoknak donáldkacsa vagy mecsbox volt a tolltartóján, neki szvansztika és vaskereszt. Folyamatosan mozgatta a lábát, én komolyan az együtt töltött két év alatt azt vártam, hogy mikor áll fel és mészárol le mindenkit az osztályban.
Vele a testnevelés órák voltak a legjobbak. Csak fejmagasságban rúgott, de azt igen hatékonyan. Egyszer egy haveromnak így törte el a karját. De azért együtt érző volt, mert felsegítette a nyüszítő gyereket. Igaz a törött karjánál fogva.
Ha véletlenül focizás közben a labda, Gergő és a bordásfal közé kerültél, gyakorlatilag borítékolható volt, hogy egy hétig nem jössz iskolába. Volt olyan, hogy egy percig szemben állt a bordásfallal, és izomból 10 centiről rúgdosta. Nem vette észre, hogy a labda már nincs ott.

Ejj azok a szép általános iskolás emlékek. És ez még nem minden, voltak még érdekes arcok, de azt majd más alkalommal. :-)
 

Címkék: póker osztálytársak fasztartó aszexuálisok

A bejegyzés trackback címe:

https://firestarter18.blog.hu/api/trackback/id/tr69993430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tolvajhold (törölt) 2009.03.10. 18:36:49

na, ezen jobban röhögtem, mint tarda némelyik esetén...
"féltünk tőle mint KK-val az ászos floptól" ezt elloptam! :)

k.a-d és ászos floppal verje a királypárod az ég - címen fogok szitkozódni egy-egy lemáknál.

a ps-nak legendásan idióta rng az istene. én kifejezetten imádkozom hozzá, mielőtt arra vetemednék, hogy játsszak ott. de még így is szopok, ezzel bünteti kezdő makker lúzerségem, mikor arccal és 50$-al nyomtam NL50-en, meglehetős sikerrel. :D

Firestarter18 (törölt) 2009.03.11. 15:08:42

@holdfénytolvaj:
Jah, PS egy különös jószág tud lenni néha, ki kell fogni a napjait. Enenk ellenére jó teremnek tartom, pedig sokban megfordultam már.
50 dollárral NL50-re ülni meg több, mint merészség :-D

tolvajhold (törölt) 2009.03.11. 20:50:45

@Firestarter18: nekem mondod? :D azóta is, ha bukószéria van, aktiválom a speckó BRM-et és tolok egyet odafenn :D mintegy kompenzálásnak. a komfortzónám meg odavan úgyis kalibrálva, így csak "haza" megyek ölöndülni.. :D
süti beállítások módosítása